Saturday, September 1, 2007

החולה - מכתב 1 (רועי)

שלום. שמי יעקב, בן 58.
לפני מספר חודשים אשתי החלה לחלות בסרטן. המחלה שלה הלחיצה אותי ונורא דאגתי לה. אחרי כמה זמן לא יכולתי לעמוד בלחץ ובדיכאון שהייתי תחתיו יחד עם הסבל של אשתי, אז התחלתי לשתות אלכוהול בלילות כדי להרגע מכל זה. הרגשתי שזה באמת עוזר לי לשכוח לרגע מכל הלחץ והדאגה ונותן לי קצת רוגע, אז המשכתי לשתות. כל יום הייתי מבקר את אשתי, נשאר איתה כל היום, ולאחר היום המדכא הזה הייתי הולך הביתה ושותה כדי להרגע.
לאחר כמה חודשים אשתי נפטרה מהמחלה, ואז נכנסתי לדיכאון עוד יותר רציני. התחלתי לשתות בכמויות הרבה יותר גדולות, ולעתים יותר קרובות. עכשיו, בזמן האחרון, התחלתי להרגיש לא טוב: הרגשתי בחילות, עייפות, ולא היה לי חשק לאכול או לצאת בכלל, ירדתי במשקל ועלה לי החום. פיתחתי בשתייה תלות. לא הצלחתי לתפקד או להשאר רגוע ללא השתייה, ומצבי נעשה חמור יותר. אין לי למי לפנות בנוגע לזה, הבן היחיד שלי בחו"ל, אבי נפטר לפני 3 שנים, ואמי חולה בסוכרת.

No comments: